V preteklosti sem že bil sem na eni podobni kratki delavnici. Sam sem tudi že uporabljal Kanvas pri razmisleku o lastnem modelu in Kanvas vnašal tudi v nekaj usposabljanj, ki sem jih izvajal. Od delavnice sem pričakoval, da bom poglobil znanje, in da bom lahko delal na lastnem poslovnem modelu.
V oblikovanju lastnega poslovnega modela vidim ključno težavo v razdrobljenosti. Veliko manjših področij, ki jemljejo čas in energijo in komaj sestavijo celoto s finančnega vidika. Imajo pa skupni imenovalec in izzivi je, kako preko tega skupnega imenovalca vse to povezati ali pa morda nekatere stvari odrezati. …« —Danilo Kozoderc, moderator, trener in svetovalec, direktor podjetja Vizor
»Delavnica je bila zame poučno in zanimivo doživetje. Nanjo sem prišla brez izdelanih pričakovanj, na moževo pobudo. On je za delavnico izvedel prek Facebooka. Ker sva oba “free-lancerja” sva vedno vesela kakšne – še posebej seveda brezplačne! – priložnosti za pridobivanje novih znanj. In sva pršla v Maribor. …
Všeč mi je bilo zlasti to, da smo v središče postavili kanvas, ki smo ga imeli ves čas pred sabo in ga prek nalog postopno memorirali. Ta pristop se mi je zdel zelo zanimiv in tudi učinkovit, me je pa v začetku kar malo prestrašil – pričakovala sem namreč, da bom imela kot poslušalka dosti bolj pasivno vlogo in kar nekaj časa sem rabila, da sem preklopila in se aktivirala. …« —Tina Koder Grajzar, oblikovalka avtorske idrijske čipke
Komentar delavnice
Želite tudi vi vpisati komentar delavnice?
Vljudno vabimo vse udeležence delavnice, da podate mnenje in komentar o delavnici. Hvala!
Za komentar delavnice je nujna registracija. S klikom na spodnje polje »Komentirajte:« uporabite eno od treh popularnih možnosti za registracijo – WordPress, Facebook ali vaš Twitter profil. Na vaši mobilni napravi je možna le WordPress registracija.
Morebiti vam bodo pri pisanju komentarja pomagala naslednja vprašanja:
Koliko ste bili seznanjeni z oblikovanjem poslovnih modelov pred delavnico?
Kakšna so bila vaša pričakovanja pred delavnico?
Boste sodelovali pri oblikovanju vaših poslovnih modelov?
Kaj je ključna težava, ki jo vidite v oblikovanju vašega poslovnega modela?
Kako ste se počutili na delavnici? Ste imeli odpor do česa v programu same delavnice?
Bi se še kdaj udeležili podobne delavnice o oblikovanju poslovnih modelov? Morebiti na zahtevnejši težavnostni stopnji?
Kaj je ključna vrednost, ki ste jo pridobili na delavnici Oblikovanje poslovnih modelov?
Kaj vam je bilo na delavnici najbolj všeč? In kaj vam je bilo najmanj všeč?
Katere tri zadeve bi našteli z delavnice, da so vam najbolj koristile?
Bi delavnico priporočilo prijateljem in znancem? Če da, zakaj? Najlepša hvala še enkrat in že vnaprej za vaše mnenje o delavnici Oblikovanje poslovnih modelov.
P. S.: Vsem, ki boste vpisali komentar delavnice ali nam vaše povratno mnenje poslali, bomo podarili kompleten .pdf prve [beta] eksperimentalne izdaje knjige Oblikovanje poslovnih modelov.
Iskanje
Marko Savić
Zagovornik trajnostne mobilnosti vseh in pro-bono direktor inštituta Mobilitatis Omni ter svetovalec malim in srednjim podjetjem med delavniki.
Magister medijskih študij in magister poslovodenja ter organizacije. Po osnovni izobrazbi športni pedagog. Licencirani trener odbojke in odbojke na mivki. Bivši prvoligaški odbojkar. Organizator državnih in mednarodnih odbojkarskih tekmovanj ob vikendih. Snovalec platforme sporttok.tv za športne prenose v živo in komentator na odbojka.tv ter beachvolley.tv.
Specialist za večopravilnost. Občasno salsa plesalec, med- in pokoronski jutranji tekač ter celoletni mestni biciklist, ki potuje pretežno z vlakom.
Delavnica je bila dinamična in je vsekakor ponudila veliko zanimivih iztočnic. Izhodišče je bilo oblikovanje poslovnih modelov, vendar tovrstna izkušnja zajema tudi aspekte timskega dela, prilagajanja novim situacijam, hitrega razmišljanja in optimizacije delovanja. Pohvalno je, da je bil poseben poudarek namenjen predstavitvi “Design thinking” procesa, ki ima ključno vlogo pri snovanju novih poslovnih modelov in posledično velik vpliv na dolgoročni razvoj podjetij.
Helena Franca, industrijska oblikovalka
Helena Franca design (@HEL1F)
Posted at 15:11h, 02 decembraDelavnica je bila dinamična in je vsekakor ponudila veliko zanimivih iztočnic. Izhodišče je bilo oblikovanje poslovnih modelov, vendar tovrstna izkušnja zajema tudi aspekte timskega dela, prilagajanja novim situacijam, hitrega razmišljanja in optimizacije delovanja. Pohvalno je, da je bil poseben poudarek namenjen predstavitvi “Design thinking” procesa, ki ima ključno vlogo pri snovanju novih poslovnih modelov in posledično velik vpliv na dolgoročni razvoj podjetij.
Helena Franca, industrijska oblikovalka