fbpx

»Poslovni model gre od ideje do prilagajanja tej. Od intuicije k racionalnosti. Od čutenja k umu. Od zavesti k razumu. Od srca k logiki.«

— Tadeja Bučar, direktorica pri Creative Nomads

»Pri svojem delu se srečujem z reševanjem komunikacijskih izzivov zelo raznolikih organizacij. In že dlje časa opažam, da so v veliki večini izgubljene, čeprav same svoje situacije ne opredeljujejo tako.

Razumem, da je organizacijam in še sploh podjetjem izjemno težko priznati, da nimajo idej kako naprej. Prav tako mi je jasno, zakaj so podjetja izgubljena. Trg se namreč danes najbolj odziva zgolj in samo na ceno. Cenovna občutljivost pa … vemo, ni nekaj na kar bi stavili… Cena pač ni nobena dodana vrednost. Vedno pride nekdo, ki je cenejši.

Komunikacijski izzivi, ki jih s svojim delom rešujem, so podrejeni poslovnim izzivom, delavnica Oblikovanje novih poslovnih modelov pa mi je odprla nov pomemben vidik – podjetja se morajo od poslovnih akcij/načrtov/strategij/vizij premakniti tudi v razmislek o poslovnih modelih kot to razume, definira in uči dizajn kot mišljenje.

Transformacija je tu, živimo jo. Gre za spremembo razmišljanja, za mišljenje v dizajnu, ki je preprosto, razumljivo, življenjsko. V Sloveniji je še vedno nekaj novega, tudi abstraktnega, a sočasno normalnega. Kako torej razumeti trg?

Vsak trg smo ljudje. In dizajn kot mišljenje trg razume kot opredeljeno mrežo ljudi in njihovih potreb za boljše življenje, za omilitev njihovih bolečin. Vaših, mojih, tvojih, njihovih, naših…

Poslovni model gre od ideje do prilagajanja tej. Od intuicije k racionalnosti. Od čutenja k umu. Od zavesti k razumu. Od srca k logiki. Poslovni model omogoča eksperimentiranje, ki je danes elementarno.«

No Comments

%d bloggers like this: