Priporočila za vse, ki hočemo biti ultimativna nindža učinkovitosti, je možno strniti v tri točke:
Organizirajmo si koledar v dneve znotraj in dneve zunaj.
Načrtujmo dve ključni zadeve za naslednji dan en večer prej.
Razdelimo si čas, ki ga imamo na voljo, v manjše dele.
Organizirajmo si koledar v dneve znotraj in dneve zunaj
Lažje si bomo organizirali urnik, če bomo pričeli z dnevi zunaj organizacije oz. pisarne, na primer.
Poskušajmo dovolj vnaprej predvideti dneve zunaj organizacije. Bodisi, da je to večkrat na teden, bodisi enkrat na 14 dni ali le vsak mesec enkrat. Odvisno, kakšna je narava dela, ki ga opravljamo. Skušamo takrat, ko smo zunaj opraviti čim več aktivnosti zunaj organizacije. Začenši že zjutraj z zajtrkom.
Nikoli ne začnemo dneva s pregledom elektronske pošte, družbenih medijev ali drugih sporočil.
Načrtujmo dve ključni zadevi za naslednji dan en večer prej
Številni strokovnjaki, med njimi tudi samooklicani marketinški guru, Aleš Lisac, priporočajo, da načrtujemo ključne zadeve za delovnik naslednjega dne, en večer prej. Priporočila so različna.
Od tega, da se je treba v posameznem dnevu osredotočiti na eno ključno nalogo, do priporočila dveh zadev in celo do natančnega seznama opravil za naslednji dan. Aleš Lisac trdi, da prodajalci v podjetju že samo s tem ukrepom povečajo prodajo tudi za 20 odstotkov.
No Comments