31 Okt Kako slikarji oblikujejo nove poslovne modele?
Verjetno nevede. A jih. Vsak slikar_ka oblikuje nove poslovne modele. V procesu ustvarjanja slikarji ustvarijo modele ali prototipe slik. Iz nekaterih potem nastanejo slike, tako ali drugače mojstrovine. Čeprav je težko reči, da je sama izdelava prototipov, ki si sicer tudi bistveno manjše slike, že oblikovanje novih poslovnih modelov, je pa to vsekakor dobra podlaga.
Slikanje modelov slik je zelo pomemben del vsakega slikarja_ke. Ne glede na njeno uveljavljenost. Kaj omogočajo modeli slik? V prvi vrsti slikarjem omogočajo lastno oceno. Od tu naprej bi se oblikovanje poslovnih modelov šele pričelo. V prvi vrsti stik s kupci. In to verjetno že počnejo številni med slikarji. Da razstavljajo modele slik (in še ne prave slike), ob priložnostih, ki se ponudijo. Tako imajo možnost dobiti tudi zunanjo povratno informacijo, potrditev ali pač zavrnitev lastnih občutkov.

In kaj bi bilo nadaljevanje v oblikovanje novih poslovnih modelov kot tako? Na primer s pomočjo Kanvasa poslovnih modelov? Vprašanje, na katerega bodo odgovor sami agenti in kuratorji slikarjev težko našli. Modeli slik so ponudba vrednost za slikarje. Kaj je vrednost? To mora ugotoviti slikarka najprej sama. In če zna to tako na intuitivni kot racionalni ravni je to že zmaga. In to je verjetno najtežje. Skupina partnerjev iz različnih disciplin bi znala biti pri tem v odločilno pomoč.
No Comments