Zakaj sedem let graditi ponudbo vrednosti? Drupal poslovni model

Kako je možno, da je bil razvoj Drupala, platforme za bloge in spletne strani (podobno kot WordPress na kateri se piše ta blog) prvih sedem let na popolnoma nepridobitni ravni, a kljub temu njegov ustvarjalec trdi, da je bil to dober poslovni model?

Drupal je platforma, ki je prosto dostopna kot odprto-kodni projekt. To je pomenilo, da je imel po sedmih letih razvoja njegov ustvarjalec, Dries Buytaert, v žepu celih 400 €. Kljub temu, da je vmes pomagal k delovanju spletnih mest MTV v Veliki Britaniji, da je imel množico oboževalcev, ki so ga prepoznavali celo na plaži, da je na eni izmed Drupal konferenc na njegov poziv vstalo skoraj vseh 3.000 udeležencev konference.

To je bil izvrsten poslovni model, ker je njegov ustvarjalec imel možnost razvijati, ugotavljati, dopolnjevati… ponudbo vrednosti. Celih sedem let. S številnimi zunanjimi partnerji, ki podobno kot on za to niso nujno da prejemali plačila. A ko se je odločil ustanoviti podjetje, je dokaj hitro zbral sedem milijonov dolarjev ustanovnega kapitala in ni dvoma, da je podlagi tisoč in tisoč referenc brez večjih težav tudi pridobival nove naročnike za njegovo podjetje.

Vir: Why I Stopped Giving It Away. 2012. Inc.com.

2 komentarja

Komentirajte:

Discover more from dŠola

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading