fbpx
Prikaz poslovnega modela Google-a - Dolgi rep

Kaj je bilo ključno za uspešen razvoj Google-a?

Ali ste vedeli kaj je bilo ključno za poslovni uspeh ene najbolj prodornih družb na svetu – Google? Sem vam zdi, da je bil Google že od nekdaj samoumeven stroj za produkcijo denarja? Jah, ne bo ravno držalo. So imeli na začetku obstoja kar precej nestanovitno obdobje.

Kot ključni dejavnih za uspeh Google se šteje objava članka Long Tail, glavnega urednika revije WIred, Chris Anderson-a, ki je pozneje objavil izjemno vplivno knjigo The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More. No, ta članek o dolgem repu, je imel izjemen vpliv na tedanjega direktorja Googla, Eric Schmidt-a, ki je na podlagi tega vzorca poslovnega modela (dolgi rep je eden od vzorcev poslovnih modelov) postavil Googlovo izjemno uspešno strategijo ali bolje rečeno tudi filozofijo.

Uspeh s tekstovnimi oglasi ob ključnih iskalnih besedah je bil le del iskanja ustreznega poslovnega modela. Čisti zadetek v polno. Pravi človek ob pravem času na pravem mestu, če mene vprašate.

Prikaz poslovnega modela Google-a - Dolgi rep
No Comments

%d bloggers like this: